تا کمال راهی نیست

ادبی - اجتماعی

تا کمال راهی نیست

ادبی - اجتماعی

طنز

 

۱- وقتی ناراحتین از 1 تا 10 بشمرین اگه آروم نشدین تا 20 ادامه بدین نشد تا 30 و همینجوری ادامه بدین تا آروم شید.. من الان به 259005643764328774568رسیدم فعلا خبری از آرامش نیس!!!...  

 

۲-  میگم ..

فیزیک خیلی آسونتر میشد اگه بجای سیب خود درخت رو سر نیوتن میفتاد!!!!.... Big Grin  

 

۳- سر کلاس..

معلم گفت:دو خط موازی هیچوقت بهم نمیرسن مگر اینکه یکی ازونا خودشو بشکنه.. گفتم:من خودم را شکستم پس چرا نرسیدم؟!!.. گفت:گم شو برو بیرون دلقک بیمزه!!!.. 

 

۴- یه سوال..

یه چیزی که خیلی فکرمو درگیر کرده اینه که چرا همه مجریای برنامه کودک خاله هستن؟!!.. چرا هیچوقت عمه ها مجری برنامه کودک نمیشن؟!!. 

 

۵- یاد اون روزها بخیر.. وقتی بچه بودیم.. مامانم یه تومن بمن میداد و منو به فروشگاه میفرستاد و من با سه کیلو سیب زمینی و دو بسته نون و سه پاکت شیر و یه کیلو پنیر و یه بسته چای و دوازده تا تخم مرغ برمیگشتم خونه.. اما الان دیگه ازین خبرا نیس چون همه فروشگاه ها دوربین مداربسته دارن!!!!..

خداوند بی‌نهایت است و لامکان و بی زمان

خداوند بی‌نهایت است و لامکان و بی زمان

اما به قدر فهم تو کوچک می‌شود
و به قدر نیاز تو فرود می‌آید، و به قدر آرزوی تو گسترده می‌شود،
و به قدر ایمان تو کارگشا می‌شود،
و به قدر نخ پیر زنان دوزنده باریک می‌شود،
و به قدر دل امیدواران گرم می‌شود
پــدر می‌شود یتیمان را و مادر.
برادر می‌شود محتاجان برادری را.
همسر می‌شود بی همسر ماندگان را.
طفل می‌شود عقیمان را.
امید می‌شود ناامیدان را.
راه می‌شود گم‌گشتگان را.
نور می‌شود در تاریکی ماندگان را.